torsdag 18. august 2011

Monsterdukker

Desse monsterdukkene er veldig morosame å lage. Sia eg ikkje nett er nokon ekspert i symaskinbruk (sjølv om eg skulle ønske at eg var det...  ) er det veldig god øving i å sy på "frihand" , altso uten mønster.

Eg får øving i å bruke ulike syteknikkar, korleis ulike stoff er å sy med og eg får bli bedre kjent med korleis heile symaskina mi verkar. Dessuten er jentene mine heilt ville etter desse monsterdukkene og på denne måten får dei og bli kjent med å sy og bruke fantasien.



Ein dag att til helg, og då skal sying av fleire dukker bli prioritert !!!  :D Har mykje flott stoff liggande som berre skrike etter å bli brukt... one way or the other...

1 kommentar:

  1. Hei, så fine monsterdukker, ser ut til at du skal få en fin blogg, så jeg la meg til som følger hos deg jeg;) Ha en glad uke videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett